Львівводоканал для зручності наших клієнтів створив нову безкоштовну лінію для дзвінків до нашого сервісного центру

Відтепер. якщо вам необхідно зателефонувати до нашого підприємства, ви зможете скористатися безкоштовною лінією на яку ви можете телефонувати з будь-якого оператора.

Наші старі лінії також працюватимуть, тож ще раз нагадуємо вам наші контактні номери.

Сервісний центр:  прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо:

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)

0 (800) 40-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку)

понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо

15-51 (для стаціонарних телефонів)

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного)

Цілодобово

Нагадуємо, що до передостаннього робочого дня ми приймаємо показники лічильників, тому саме в останній тиждень місяця наші лінії завантажені. Просимо вас за можливості користуватися нашими чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі:

Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot