ЛМКП «Львівводоканал» закликає львів’ян укладати індивідуальні договори на послуги водопостачання та водовідведення

Відділ збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал» інформує, що усім мешканцям багатоповерхівок та приватного сектору, які отримують послуги з централізованого водопостачання та водовідведення необхідно укласти індивідуальні договори на надання зазначених послуг відповідно до вимог ЗУ «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» (частина 1 стаття 19) та ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» (стаття 19).

«Це стосується також мешканців ОСББ та ЖБК, які отримують рахунки від «Львівводоканалу». Лише у тих випадках, коли мешканець ОСББ здійснює оплату на рахунок ОСББ, то такий договір укладати не треба. У нас є певна кількість ОСББ, з якими розрахунок відбувається по загально-будинкових приладах обліку. Вже розподіл всередині будинку здійснює будинковолодіння. Якщо ОСББ створене, але розрахунок здійснюється не по загально-будинкових приладах обліку, а по індивідуальних, то мешканцям, ОСББ чи то ЖБК необхідно заключати договір з «Львівводоканалом» — роз’яснюють у відділі збуту послуг.

Для укладання договору необхідно звернутися у Сервісний Центр «Львівводоканалу» (вул. Зелена, 64) та подати копії документа, що засвідчує право власності на квартиру чи приватний будинок, а також документи, що засвідчують особу — паспорта та ідентифікаційного номера власника.

Крім того, у особливих випадках, якщо власник квартири чи приватного будинку не зареєстрований за адресою по якій укладається договір про надання послуг водопостачання та водовідведення, необхідно надати довідку форми № 2 (Ф2) з ЖЕКУ.

«До цього часу типовий договір на водопостачання та водовідведення був розміщений на нашому офіційному сайті та не потребував особистого підпису громадян. Однак ми отримали зауваження від Антимонопольного комітету, який потрактував законодавство таким чином, що все-таки наше підприємство зобов’язане укласти індивідуальні договори з кожним мешканцем і відповідно на виконання цього зобов’язання „Львівводоканал“ розпочав такі дії. У нас понад 300 тисяч відкритих особових рахунків, адже ми надаємо послуги мешканцям міста Львова, кількість яких складає близько 800 тисяч, а також мешканцям приміських населених пунктів (Лисиничі, Винники, Брюховичі і т.д.). Відтак закликаємо громадян не баритись, аби потім не було черг» — роз’яснюють у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

Години роботи Сервісного центру: понеділок четвер з 08.00 год до 17.00 год, п'ятниця з 08.00 год до 16.00 год. Багатоканальний номер сервісного центру 240 11 40.