Частині споживачів «Львівводоканалу» прийдуть квитанці з середнім показником за минулі 3 місяці

Через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, абоненти ЛМКП «Львівводоканал» скаржилися на труднощі з подачею показників лічильників. Як коментують на підприємстві, зараз ситуація виправилася, однак юридичні особи отримають рахунки за червень із запізненням.

Якщо споживачі «Львівводоканалу» не змогли подати актуальних показників лічильників, за червень їм прийдуть квитанції з середнім показником за три останні місяці, повідомили у прес-службі ЛМКП «Львівводоканал».

«Ми приймаємо показники квартирних водолічильників з 10 числа по передостанній день місяця. І саме на останню декаду місяця припадає пік телефонних дзвінків. Проблеми з комп’ютерами виникли 27 червня, у той час, коли мешканці подають показники по телефону. Відтак для тих споживачів, хто не зміг додзвонитися і внести актуальну інформацію, нарахування за послуги відбулося за середніми показниками споживання за минулі 3 місяці. Львів’яни, які подавали показники он-лайн на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів незручностей не відчули», – зазначили у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

До слова, подавати показники водолічильників можна:

1. На Порталі споживачів комунальних послуг, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які зазначені на квитанції.

2. По багатоканальному телефону сервісного центру: 240-01-00, або 067-310-09-49.

3. Eлектронною поштою.