Питання та відповіді

Реєстрація

Якщо  Ви бажаєте постійно слідкувати за станом свого особового рахунку, нарахувань та проплат, вносити показники  квартирних лічильників у режимі «он-лайн» – ласкаво просимо на Портал споживачів комунальних послуг. Для реєстрації потрібні  Ваш  особовий рахунок та код активації, вказані на квитанціях для  cплати комунальних послуг, наданих ЛКП, ЛМКП "Львівводоканал", “Залізничтеплоенерго”, “Львівтеплоенерго” чи ТОВ "ЛьвівГазЗбут"

 

Реєструйтеся у системі і в розділі «Мій кабінет» Ви зможете самостійно:

  • оплатити спожиті комунальні послуги он-лайн;
  • вносити показники  квартирних лічильників;
  • переглядати історії показників Ваших квартирних лічильників;
  • формувати звіти про деталі розрахунку вартості кожної з послуг;
  • переглядати нарахування та оплати за квартирну плату, холодну та гарячу воду, центральне опалення, газ протягом конкретного періоду ;
  • отримувати детальну інформацію про підприємства, що надають послуги;
  • надсилати запити підприємствам, що надають послуги;
  • знайти найближчі відділення банків та термінали, в яких можна здійснити оплату комунальних послуг

Для успішної реєстрації на "Порталі споживачів комунальних послуг"  Вам потрібно пройти два прості етапи.

         Етап І

  • В головному меню сайту обираємо меню  "Зареєструватись" що знаходиться біля меню  "Мій кабінет" і заходимо туди.

           

 

  • У вікні «РЕЄСТРАЦІЯ» вносимо дані у відповідні поля:

                -  E-mail - ваша персональна електронна адреса (наприклад: imyaprizvyshche@ukr.net).  

    ВАЖЛИВО!  вказуйте вірну адресу, доступ до якої маєте тільки Ви. Після завершення реєстрації на вказану пошту Вам буде надіслано лист- підтвердження з посиланням для активації системи «Мій кабінет». Ця ж електронна адреса слугуватиме логіком для входу в систему.

                -  Ім’я  та Прізвище 

    Ваші паспортні дані не будуть передані жодним третім сторонам. 

                -  Пароль (не менше 6 символів)

    Не повідомляйте пароль (код доступу до системи «Мій кабінет») стороннім особам задля збереження конфіденційності інформації

                -  Підтвердження паролю (введіть Ваш пароль повторно) 

 

              Для завершення першого етапу реєстрації Вам потрібно ознайомитися з умовами "Договору". Для цього клікніть по слову

              Поставте «галочку»  в квадратику перед фразою "Я приймаю умови ДОГОВОРУ".

             

Натисніть кнопку "Зареєструватися". На Вашу електронну адресу буде автоматично надіслано лист –підтвердження реєстрації на Порталі. Будь-ласка, активуйте систему «Мій кабінет», перейшовши за посиланням у листі. 

      У будь який момент Ви можете перервати процес реєстрації, натиснувши кнопку  "Відміна". Система не зберігає жодних даних,  введених Вами в поля "Реєстрації".

             Етап ІІ

             Активуйте систему «Мій кабінет» перейшовши за посиланням: Пiдтвердити мiй облiковий запис. у листі, що надійшов на Вашу пошту. Заповніть дані Особистого кабінету.

 

 

     Заповніть дані Особистого кабінету.

В поле "Особовий рахунок" введіть  код, вказаний на квитанції для сплати за комунальні послуги від ЛКП або ЛМКП "Львівводоканал" , “Залізничтеплоенерго” “Львівтеплоенерго”, чи ПАТ "Львівгаз".

 В поле "Код активації" введіть код, вказаний на квитанції.  Натисніть кнопку "Активувати".

           Система порівнює код Вашого особового рахунку з кодом активації.  Якщо обидва коди введені правильно, Ви отримаєте доступ до Особистого кабінету.

У разі виникнення помилки, Ви побачите системне повідомлення  на екрані навпроти поля, яке містить хибні дані. Виправте помилку і ще раз натисніть кнопку "Активувати"

 

 

 

 

Якщо на Вашу електронну адресу не прийшов лист-підтвердження реєстрації облікового запису - найперше що зробіть - перевірте папку "Спам" Вашої поштової скриньки. Якщо листа-підтвердження все-ж немає навіть у папці "Спам"  тоді  перейдіть в меню «Мій кабінет» , натисніть на посилання «Не отримали листа підтвердження?». Введіть електронну адресу, вказану при реєстрації облікового запису і натисніть «Відправити». Якщо після цього Ви все одно не отримали листа  з підтвердженням реєстрації облікового запису ,  зверніться до адміністратора сайту через меню «Зворотній зв’язок» 

Загальне

Якщо Ви втратили пароль доступу до Особистого кабінету на  Порталі споживачів комунальних послуг, скористайтеся можливістю його відновлення. Для цього в меню «Мій кабінет»  оберіть опцію  «Забули пароль?». Введіть електронну адресу, вказану при реєстрації облікового запису і натисніть «Відправити». На електронну адресу надійде лист з інструкціями для розблокування Особистого кабінету.

 Якщо лист з розблокуванням облікового запису  не прийшов на Вашу електронну адресу – звернітьcя до адміністратора сайту через меню «Зворотній зв’язок». У листі адміністратору вкажіть  електронну адресу, на яку зареєстрований Ваш обліковий запис та  код особового рахунку.  Введіть внизу код підтвердження (цифри і букви, зображені на малюнку) і натисніть кнопку "Надіслати". Повідомлення буде відправлено адміністрації Порталу.

Оплатити за комунальні послуги Ви можете при наявності банківської карти на сайті https://easypay.ua/utility/lvov .

 

 

Для оплати послуг, які  Вам  надають  ЛКП м. Львова , ЛМКП "Львівводоканал", "ЛьвівТеплоенерго","Залізничнетеплоенерго", та ПАТ "ЛьвівГаз" - Вам потрібно натиснути на "Комунальні платежі (Львів).  

Далі Вам потрібно ввести  Ваш особовий рахунок .Він знаходиться в квитанції на оплату комунальних послуг і в кожної організації він інший, але при цьому залишається незмінним в межах однієї організації. 
 
 

Натискаємо  "Продовжити".

Перед нами вікно з інформаціє про послуги та суми, які ми повинні оплатити. Інформація розбита умовно на чотири колонки :

- Послуга, яку оплачуєте - якщо Ви не бажаєте оплачувати певну послугу або у Вас недостатньо для цього коштів - зніміть галочку перед такою послугою, натиснувши кнопкою мишки на квадрат, розташований перед назвою послуги.

- Борг - це заборгованість без поточного нарахування (Наприклад, Ви хочете оплатити послуги за липень 2013р. - то в полі Борг зазначена сума боргу, яка склалася на 01.07.2013р. без врахування нарахувань за липень. У випадку своєчасної щомісячної оплати послуг в повному обсязі - ця сума буде рівна нулю).

- Нараховано - нарахована сума за  поточний місяць (Наприклад, Ви хочете оплатити послуги за липень 2013р. - то в полі Нараховано зазначена суму, нарахована за липень).

- До оплати - сума, яку Ви бажаєте оплатити. Тут можна зазначити довільну суму. Роздільним знаком між гривнями і копійками повинна бути крапка. ( Якщо Ви бажаєте оплатити всю заборгованість перед обслуговуючою організацією - то сума платежу повинна бути рівна сумі Боргу та Нараховано)

 

Натискаємо  "Продовжити" і заповнюємо дані Вашої банківської карти та натискаємо "Сплатити". Після отримання повідомлення на екрані про успішно проведену транзакцію -  роздрукуйте собі квитанцію про сплату.

 

На Порталі Споживачів Комунальних Послуг реалізована функція автоматичного видалення непідтверджених облікових записів.

Якщо обліковий запис не був підтверджений більше ніж 3 місяці-його автоматично буде видалено з Порталу Споживачів Комунальних Послуг.

На даний момент ми не співпрацюємо з  підприємством  ПАТ "Львівобленерго" у наповненні Вашого персонального кабінету даними щодо нарахування та сплати за послуги спожитої електроенергії.